1. شعبه اندرزگو: خیابان اندرزگو ، نرسیده به بلوار کاوه ،

         پلاک 152 طبقه 4 

2. شعبه میرداماد: جنب مترو میرداماد ، کازرون شمالی ،                  کوچه نیک رای ، پلاک ۲ واحد ۱۱

کلینیک زیبایی هیلدا

پلاژن تراپی روشن سازی و جوانسازی پوست

پلاژن تراپی روشن سازی و جوانسازی پوست

پلاژن تراپی و جوانسازی پوست و روشن سازی پوست

پلاژن تراپی یکی از روش های جوانسازی و روشن سازی پوست است که با استفاده از دستگاه های خاص انجام میشود . این روش که با مواد طبیعی انجام میشود ، در بسیاری از کلینیک های جهان مورد استفاده قرار میگیرد . با پیشرفت تکنولوژی ، این روش جوانسازی با مواد به یکی از محبوب ترین روش های مراقبت از پوست تبدیل شده . در ادامه به برسی پلاژن تراپی و مراقبت های بعد ار آن میپردازیم 

جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن تراپی با استغاده از نور مادون قرمز ، یک روش جدید و نو آوارانه برای بازسازی و جوانسازی پوست است .

این فناوری، یک روش غیر تهاجمی و غیر دردناک برای حفظ جوانی و شادابی پوست است.

 

پلاژن تراپی

چگونگی کارکرد دستگاه برای جوانسازی پوست :

 

در طی فرآیند پلاژن تراپی ، نور مادون قرمز باعث نتحریک فیبرهای کلاژن در پوست میشود . به این ترتیب ، بازسازی سلول های پوستی را تسریع میکند و باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین ، دو پروتئین اصلی موجود در ساختار پوست، می‌شود.

  • این فرآیند باعث افزایش چگالی و حجم پوست میشود.
  • کمک به کاهش چین و چروک های پوستی.
  • بهود رنگ و دقت پوست.
  • افزایش خلاصه و رطوبت پوست 

**این فرآیند ، یک روش امن و بدون عوارض است که میتواند به صورت منظم و بدون نیاز به بازیابی زمان بر استفاده شود .**

 

فواید و مزایای پلاژن تراپی :

 

از دیگر مزایا و خواص پلاژن تراپی، افزایش سلامت و زیبایی پوست است. این روش، باعث روشن سازی پوست، شفاف شدن پوست، کاهش چین و چروک‌ها، جوانسازی پوست و افزایش رطوبت و لطافت پوست می‌شود. بنابراین، استفاده از پلاژن تراپی یک راه حل عالی برای کسانی است که به دنبال راه حلی طبیعی و غیر تهاجمی برای مراقبت از پوست خود هستند.

مزایا و فواید پلاژن تراپی برای جوانسازی پوست
«روشن‌سازی پوست بامواد»

روشن سازی پوست و روشن کردن پوست با پلاژن :

در این قسمت به بررسی موادی که برای روشن کردن پوست استفاده می‌شوند می‌پردازیم . این مواد می‌توانند از نوع طبیعی یا شیمیایی باشند و عمل‌کرد آن‌ها در روشن کردن پوست متفاوت است.

 

مواد طبیعی روشن کننده پوست :

 

مواد روشن کننده پوست شامل عناصری مانند : لیمو ، کره کاکائو ، عسل ، ویتامین E و C است. این مواد از خواص آنتی اکسیدانی و پیلینگ طبیعی که دارند، پوست را روشن می‌کنند. 

 

مواد شیمیایی روشن‌کننده پوست:

 

مواد شیمیایی روشن‌کننده پوست مانند هیدروکینون، رتینوئید، کوژیک اسید و آربوتین استفاده می‌شوند. این مواد با تحریک سلول‌های پوست، باعث روشن سازی پوست

 با دستگاه پلاژن می‌شوند.

**با این حال، استفاده از هرکدام از این مواد باید تحت نظر تراپیست یا متخصص پوست باشد. برخی از این مواد ممکن است باعث تحریک پوست شوند، بنابراین استفاده از آن‌ها باید با احتیاط انجام شود.**

«مراقبت‌ بعد از پلاژن تراپی»

در ادامه نکاتی را در مورد مراقبت‌های لازم پس از اجرای روش پلاژن تراپی بیان می‌کنیم. این روش، که به‌طور معمول برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیرات متفاوتی بر بدن بیمار داشته باشد که نیاز به مراقبت‌های خاص دارد.

یکی از مراقبت‌های مهم پس از پلاژن تراپی، رعایت نکات غذایی است. باید توجه داشت که برخی از مواد غذایی ممکن است با عوارض این درمان تداخل داشته باشند. لذا، توصیه می‌شود که افرادی که این درمان را انجام داده‌اند به مشورت با متخصص تغذیه بپردازند.

همچنین، مراقبت‌های بدنی نیز برای افرادی که از روش پلاژن تراپی استفاده کرده‌اند، حائز اهمیت است.

رعایت استراحت کافی و فعالیت‌های فیزیکی مناسب می‌تواند به  تسریع فرآیند جوانسازی کمک کند.

  • رعایت مصرف آب به اندازه کافی نیز دیگری از مراقبت‌های موردنیاز پس از این درمان است. آب می‌تواند به بدن کمک کند تا مواد زائد را از بین ببرد و بهبودی را تسریع کند.
  • توقف استفاده از داروهایی که می‌توانند با این درمان تداخل داشته باشند، نیز باید با دقت رعایت شود. این نکته باید با متخصص مربوطه مشورت شود.
رعایت مصرف آب
**پلاژن تراپی بعد از یک جلسه**

نتیجه گیری

با توجه به مطالب مطرح‌شده‌در این مقاله، پلاژن تراپی یک روش نوآورانه و غیرتهاجمی برای روشن سازی ، بازسازی و جوانسازی پوست است که با استفاده از نور مادون قرمز، فیبرهای کلاژن را تحریک می‌کند. این فرآیند به کمک موادی همچون رتینوئید، که با تحریک سلول‌های پوست، پوست را روشن می‌کند، انجام می‌شود. برای حفظ سلامت و زیبایی پوست، که با استفاده از این روش به دست آمده است، مراقبت‌های لازم بعد از پلاژن تراپی بسیار مهم است. این مراقبت‌ها نه تنها شامل مراقبت‌های بدنی، بلکه برای حفظ سلامت روان نیز ضروری است. بنابراین، اگر به دنبال روشی برای داشتن پوستی سالم، جوان و شاداب هستید، پلاژن تراپی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با این حال، همیشه قبل از استفاده از هرگونه روش جدید، توصیه می‌شود ابتدا با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.